کد خبر: ۱۹۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
در ژوئیه سال گذشته، لادا از «نیوا برونتو» به‌عنوان تواناترین آفرود تولیدی خود رونمایی کرد و آن را به‌طور غیررسمی پاسخ این شرکت به «فورد برانکو رپتور» دانست. با این حال، پلت‌فرم نیوا (Niva) به راحتی می‌تواند حتی بیشتر از آنچه کارخانه روی آن کار کرده، ارتقاء یابد.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، یک نمونه عالی از نیوا بسیار اصلاح شده از شرکت آلمانی ZUBR می‌آید و بهترین چیز در موردش این خواهد بود که در حال حاضر برای فروش ارائه شده است. ارزان نیست، اما در ادامه به قیمت آن هم خواهیم رسید.

این آفرود کوچک که نامش Niva Monster (غول نیوا) است، سیستم تعلیق ارتقا یافته‌ای دارد و ۱۵۰ میلی‌متر بلندتر از نیوای استاندارد است یا به‌طور کلی ۲۳۵ میلی‌متر از سطح زمین فاصله دارد. این مطمئنا با فورد برانکو رپتور جدید همخوانی ندارد، اگرچه حفاظت اضافی زیر بدنه باید فشار را در هنگام برخورد با مسیرها کاهش دهد. لاستیک‌های عظیم «هانکوک دیناپرو ام‌تی» به شما اطمینان می‌دهند که می‌توانید بدون دردسر در آب‌های عمیق حرکت کنید.

پاسخ روس‌ها به برانکو | پای یک آلمانی هم در میان است

متأسفانه، به‌نظر می‌رسد موتور قدرتمندی زیر کاپوت قرار ندارد. مسلما، نمی‌توان کار زیادی با یک موتور قدیمی ۱.۷ لیتری تنفس طبیعی انجام داد تا نیروی بیشتری را تولید کند. موتور ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری توربو با خروجی ۸۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۲۹ نیوتن‌متر تنها چیزی است که وجود دارد. این نیرو از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی و یک سیستم چهار چرخ متحرک دائمی به هر چهار چرخ می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

این نیوا بسیار اصلاح‌شده در حال حاضر برای فروش در آلمان با قیمت ۴۴ هزار یورو ارائه می‌شود که مطمئنا بسیار گران است، اما اگر گزینه‌ها یا رنگ‌های مختلف مد نظر کسی باشد، ZUBR خوشحال خواهد شد که نیازهای او را بشنود و یک نیوا سفارشی برایش بسازد. البته این کار حدود ۳ ماه به طول خواهد انجامید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار